The Real Of Janggut

Monday, November 16, 2009

Tengok Movie Dalam Bilik Jorrrrrrrrrrrrr!!!!!!!!!



Hai korang!!!!!!
apa khabar?????

Ok la tak ada apa sebenarnya aku nak cite ngan korang just nak berkongsi perkara yang aku buat malam tadi je sebenarnya... Malam tadi aku memang betul2 tak boleh nak lelapkan mata aku nih...
Tak tau la sebab apa... Nak kata ada insomnia macam tak ada pulak... Tah laa....
Punya la boring semalam then aku terasa macam nak menghiburkan hati seketika sambil nak buat mata ni jadi ngantuk... Aku pun dengan gigihnya menyelongkar balik vcd2 lama kat umah persinggahan aku nun huhuhuu (ala2 hotel je)

Malam tu aku terjumpa Vcd yang tajuknya agak menarik gak la...
Cite yang aku pilih adalah MEAN GIRL lakonan Lindsay Lohan...




So far cite ni funny dan banyak bagi pengajaran gak sebenarnya dalam diri aku ni...
Aku melayan cite ni sensorang sambil ditemani oleh HEARTY my bantal Buchuk!!! ngeh ngeh ngeh!!!!!

Korang nak tau.. Orang tgk movie dalam wayang ada popcorn bagai kan??? tapi aku tgk movie sambil mengunyah saki baki kuih raya aritu ahahahahahaha!!!!!!

Best jugak la moment tu huhuhhuhu

ok la... malas dah rasa nak menaip nih...
Jumpa lagi di lain Entry......

No comments:

Post a Comment