The Real Of Janggut

Friday, November 20, 2009

Piala Malaysia's Road Tour!!!!!!!!

Salam........
Apa khbar semuanya????
Sihat Walafiat ler hendaknya yer!!!!!!

Ok la... ermmm arini aku nak kongsi dengan korang pengalaman dan keseronokan aku masa aku pi tengok Piala Malaysia Road Tour yang baru2 ni berlangsung kat padang pekan kawasan aku menetap ni!!!! Untuk pengetahuan korang, road tour ni diadakan sempena kemenangan pasukan bola sepak n9 di perlawanan akhir yang lepas setelah menewaskan pasukan KELANTAN sebanyak 3-1. Hahahahaha!!!!! Hobinh Jang Hobinh!!!!!!!!!!!!

Memang satu pengalaman yang amat menyeronokkan tika aku berada di road tour tu... Macam2 kerenah orang dapat aku perhatikan... Yang lebih membanggakan aku adalah, walaupun tika itu hujan namun semangat rakyat N9 khasnya di Jelebu utk menyaksikan sendiri Piala yang menjadi rebutan semua itu tidak sama sekali menjadi penghalang..

Syabas rakyat JELEBU!!!!!!!!!!!!

Apa yang lebih manis lagi apabila aku sendiri dapat menjulang Piala Malaysia...
Peh!!!!!!!!! bangga tu....

Ermmm... klu korang nak tau, bapak aku pulak memang kaki bola....
Dalam hujan2 tu pun dia sanggup redah juga tau semata2 nak tengok pemain bola sepak n9 yang mengharumkan nama N9... Siap dapat bergambar dengan Hairuddin Omar nih!!!! makan hati aku sob! sob! sob!

Road tour tu jugak diserikan lagi dengan gelagat bakat2 muda dari tadika berdekatan tau.. Erm dorang ada main bola kat padang tu dalam keadaan padang yang penuh dengan becak!!! Tapi mmg terhibur ok!!!!

Ok la....
kat entry ni harus lah aku titipkan gambar2 memori di Road Tour Piala Malaysia..
Korang enjoy la ye dengan gambar2 di bawah ni:


Yah!!!! Tu dia.... Juara yang sebenar!!!!!!!


Bas ni la dorang naik utk diarak ke seleruh pelusuk N9


Ni time sesi fotografi dengan orang kenamaan Jelebu


Walaupun berhujan namun semangat harus diteruskan!!!!!!


Hehehehe!! teletah kanak2 tabika bermain bola dalam hujan


Ni aksi seorang budak menjaringkan Gol!!! Kuning tu N9 Merah Kelantan


Ermmm... Sempat Grab Hairuddin sebelum dia nak pi makan nih!!!


Ayahanda turut berpeluang memegang Piala Malaysia


Ermmm... ayahanda bersama Hairuddin Omar


Adik aku dengan Piala Malaysia


Kakak aku dengan Piala Malaysia

No comments:

Post a Comment