The Real Of Janggut

Thursday, November 5, 2009

Restoran Terapung Umbai Melaka.....

Salam semua....
Erm rasanya korang mesti suka kan seafood. Ehiks... aku pun tak terkecuali la....
Gila tak suka seafood!!!!! melainkan orang yang ada alahan la kan... Bila makan je seafood mula la bintat2 badan jadi merah aiyooo!!!!!

Suatu ketika yang indah dulu, aku ada la juga try seafood kat Bagan Lalang Sg. Pelek nun...
Ermmm... not bad gak tempat tu tau....
Masa aku pi tu time senja... Romantik gitu ahahahaah!!!!
Memang cantik tau pemandangan kat sana ketika matahari nak terbenam Pehh!!!!!!!!

Tapi melalui penceritaan kawan2 aku n summary yang telah mereka bentangkan kat aku ternyata ada lagi tempat yang menarik utk kita makan seafood nih rupanya.....

Haaaa mesti korang tau kan... Apa lagi?? Restoran Terapung Umbai kat melaka laa...
Dengar cite kat sana bnyk pilihan gerai makanan seafood yang bole kita cuba...
Actually lama dah aku teringin nak ke umbai ni tapi belum berkesempatan lagi....
Lagi pun mmg lama dah aku tak jejakkan kaki aku ni ke negeri yang terkenal dengan nama Parameswara ni....

Haaaa!!!! tengok je la kat gambar atas tu... Banyak kan pilihan gerai seafood yang boleh kita pilih.
Rasanya mesti nama2 gerai kat sana menarik kan? ehiks..... Al maklum la.... masing2 nak tarik perhatian pengunjung dan pelanggan untuk singgah ke gerai mereka....

Haaaa... pic kat atas ni pic restoran time malam.. Cantik kan view tu..... Insyaalah...
suatu hari yang indah nanti aku pasti akan menjejakkan kaki aku ke sana juga nanti..

Ok la korang...
aku dah tak ada benda lagi la nak tulis ni.....
Jumpa di lain entry ek....
Salam and Good day!!!!!!


No comments:

Post a Comment