The Real Of Janggut

Monday, November 16, 2009

DiNnEr At PePpErCoRn


Salam sume......

Arini aku nak kongsi dengan korang temapt aku melantak di malam ari (dinner)
Malam tu aku di bawa ke suatu tempat yang agak asing bagi aku... Lokasinya adalah di Ukay Perdana kot huhuhuhuhu
Nama restoran tu PEPPERCORN...

So far restoran tu best jugak la sb mungkin susun atur dan juga barang di restoran berkenaan amat unik... Malam tu aku cuba Nasi Goreng Cendawan dan juga Soya Bean + Cincau.. Aku juga tak melepaskan peluang untuk mencuba makanan yang begitu SPECIAL iaitu CHEZZY MUZZEL... Boleh tahan gak rasa makanan tu.....





Restoran Peppercorn ni pernah dikunjungi krew jalan2 cari makan suatu ketika dulu..






Lepas makan kat situ aku pun berjalan2 la kat area2 berdekatan... kat wangsa maju dan juga sri rampai.. klu korang nak tau rupanya sri rampai tu adalah tempat aku main masa kecik2 dulu... maklum la aku kecik masa tu tak ingat apa2.. Tapi mmh bnyak juga perubahan kat situ... so kira aku la dulu yang explore tempat tu kan?? hahahahahaahahahahhah!!!!!!!!!!!!!

Ok la korang...
sampai sini aje k
sampai ketemu di entry yang baru.......

No comments:

Post a Comment