The Real Of Janggut

Wednesday, November 11, 2009

Malam Yang Membosankan!!!!!!!!!!


Salam dan apa khabar sume???
Entah la... malam ni aku rasa bosan yang teramat sangat... aku tak tau apa yang aku nak buat sebenarnya malam ni...

Nak dijadikan cite aku pun on9 la kejap....
Sepanjang pengangguran aku ni kerap juga la aku on9 dengan harapan memohon pekerjaan yang ditawarkan oleh syarikat2 tertentu mahupun badan2 kerajaan yang kekurangan pekerja..

Bila aku on9 perkara pertama yang akan aku lakukan adalah check email aku...
adusssssssss malam ni tak ada apa2 perubahan pun kat email aku tu
Dah la beribu2 resume aku telah edarkan kat company2 yang tertentu dengan harapan dorang panggil aku utk sesi temuduga... Ternyata hampeh!!!! tak ada pun
Mungkin rezeki aku belum ada lagi kot...
tapi aku tak mudah menyerah kalah ok!!!!!
Aku akan sentiasa berusaha demi sesuap nasi untuk masa yang akan datang....

Ok la korang...
dah tiba masanya tuk aku tidur...
mata dah berat dah ni
esk aku nak kena lalui hari2 yang membosankan lagi dalam hidup aku ni.....
Jumpa lagi di lain entry ok...
Salam..............

No comments:

Post a Comment