The Real Of Janggut

Sunday, August 22, 2010

Sesi Bersahur Bersama Member...




Salam...
Ok la.. setelah puas menunggu masa yang sesuai untuk bersahur, akhirnya selamat juga aku bersahur dengan rakan aku yang sorang nih.. ermm dengan berbekalkan makanan dari rumah, aku dengan gagahnya membawa ke Hotel sri Klawang untuk sahur bersama-sama dengan kawan aku..




Tepat jam 4.30 pagi, aku dan kawan aku terus gerak ke cafe hotel tersebut dan memanaskan lauk2 yang telah aku bekalkan tadi.. Lauk yang dimaksudkan ialah Ayam masak kicap, cendawan rebus dan juga ikan keli masak gulai tempoyak.. Perghhh!! terangkat beb hahahahahaha... Sebagai pencuci mulut pula ada aku bekalkan kuih tepung pelita yang dibeli kat Bazar ramadhan...




Ermm puas aku dengan kawan aku tadi melantak hahahahahaha... Kira puas hati juga la kan hehehehe.. Thanks Apek sebab provide tempat makan yang selesa hehehehehe..




Ok la... waktu imsak dah nak tiba ni.. aku pun dah kekenyangan ni...
Sampai bertemu lagi di lain entry...
Selamat Menjalani Ibadah Puasa ye....

No comments:

Post a Comment