The Real Of Janggut

Monday, August 9, 2010

Harapan Ramadhan

Assalamualaikum.......
Apa khabar korang semua?? Harap2 sihat la hendaknya.. Aku tak berapa sihat la arini.. batuk masih membelenggu diri heheheh..

Ok la.. Dikesempatan ini aku dengan seikhlas hati ingin mengucapkan Salam Ramadhan Al-Mubarak buat korang semua. Pejam celik je kita dah kembali ke Bulan yang penuh keberkatan ini. Sebenarnya banyak memori indah di bulan yang mulia ini. Namun semuanya hanya tinggal secebis kenangan dalam hidup aku yang akan aku jadikan bekalan untuk terus kuat menempuhi dugaan yang bakal mendatang..

Setiap Muslimin dan muslimat di muka bumi ni pasti ada harapan yang tersendiri di bulan Ramadhan kali ni kan?? Aku juga tidak terkecuali.. Harapan aku untuk bulan Ramadhan kali ini pastinya lebih besar. Aku ingin perbanyakkan lagi ibadah aku kepadaNya... Bulan Ramadhan mempunyai seribu satu hikmah yang tersendiri.. Moga ramadhan kali ini memberikan aku maghfirah dan kekuatan dalam dugaan yang bakal dan telah pun aku tempuh..

Semoga dengan segala ibadat yang bakal aku dirikan nanti mampu di terima olehNya dan dapat menghapuskan segala dosa2 aku.. Aku tidak sanggup lagi bergelumang dengan dosa-dosa yang telah aku lakukan.. Ya Allah.. Kau makbulkan harapan aku ini.....




No comments:

Post a Comment