The Real Of Janggut

Sunday, August 22, 2010

Mari Bersahur....

Salam...
Apa khabar korang? Diharap agar korang semua sihat walafiat.. Ok la.. arini aku nak berkongsi dengan korang pengalaman aku bersahur dengan member aku ni.. heheheeh.. weekend ni haruslah aku pulang ke kampung.. maklum la rindu kat family aku. Bukan bermaksud aku ni "homesick" tau!! Nak dijadikan cerita, aku rasa bosan la pulak tak buat apa2 kat umah lepas balik dari tarawikh.. so aku pun sms kawan aku yang bekerja kat hotel di kampung aku ni.. kebetulan dia kerja shift malam la pulak.. ermm aku pun bagi la cadangan kat dia lepak dengan dia dan bersahur sama2 hehehe.. aku pun bawa la juadah dari umah utk bersahur nanti.. aku bekalkan kawan aku sedikit makanan untuk bersahur nanti..





Sampai2 kat hotel je aku pun berborak sakan la dengan member aku nih.. heheheh macam2cerita yang kitorang sembangkan.. sempat juga bergambar heheheheh.. ternyata pengalaman ni sangat menyeronokkan.Yang bestnya ada tetamu hotel ni yang bermurah hati sedekahkan kat kitorang bubur lambuk tau.. Alhamdulillah... itulah rezeki di bulan Ramadhan Yang penuh dengan keberkatan ini..





Ok la... sampai sini dulu ye..
Ada cerita lain nanti aku kongsikan lagi..
Selamat menyambut Bulan Ramadhan Al-Mubarak!!


No comments:

Post a Comment