The Real Of Janggut

Sunday, December 27, 2009

Tak Ada Keje!!!

Petang tu aku dan kengkawan aku teramatlah bosannya... Dah la tempat aku ni tak ada apa yang menyeronokkan langsung utk dibuat.. Sial!!!!!!!!! Last2 kitorang decide nak pi minum ABC je kat pekan.



ABC aku........

Pergh!!!! Amik kau!!!! Aku pekena la ABC satu cawan. Hilang gak la dahaga aku....
Sambil minum2 ABC takkan la minum je kan, haruslah aku n kengkawan yang lain berborak, bercerita, mengumpat, gosip, mencarut, bla.... blaa...blaa..... Lama siot aku n kengkawan lepak kat sana.. Maklum la aku ni kan tak ada keje nak buat, bila dah dapat hangout dengan kengkawan dah jadi gila Vavi la.....



Tunggu Kau!!!! Jap lagi aku kerjakan kau!!!!!


Anyway, kitorang tak terhenti smpai situ je. Member aku Si Apek sengal tu boleh lak nak pi CC jap. Nak tgk model Phone Nokia katanya.... Aku pun temankan la dia pi on9 jap. Ahahahahah!!!! Takkan la tgk model phone je kan... Kawan aku bukak la dia punya muka buku... Bukak punya bukak last2 terbuka la page kawan lama kitorang. Dulu kitorang agak rapat jugak la masa zaman2 skolah dulu.

Paling menyakitkan hatinya boleh x dia kahwin tak ajak.... Cibai!!!! menyengat la kitorang masing2. Dah la tu post bila bergambar masa kahwin nak gempak je... Tui!!!! blah ar!!!!!!

Bila kitorang dah mengutuk mengata bagai rasa lapar la pulak..... Apek!!!! Jom pi pekena pisang goreng huhuhuhuhuhuh...... Aku dengan member aku pun pi la beli kuih tu.... Dah beli kitorg pun cari la port yang sesuai utk santap kuih tu... Ermmm nak lepak kat taman permainan kat pekan tu rasa dah penuh. Last2 pi la kat tempat orang bersenam bersebelahan dengan kuarters polis... Huhhuhu Best gak la tempat tu..




Huhuhuu sempat gak bersenam jap..




Vavi!!!! Sial!!!! Kau nak perkosa aku


Jam 7 petang kitorang pun chow la ke umah masing2. Kau gila nak lepak sampai maghrib!!! Tak pasal2 aku kena kacau dek hantu jembalang tak niaya!!!!!

Ok la.....
Done la cerita aku setakat ni...
Enjoy with ur love one!!!!!!!!!!!

No comments:

Post a Comment