The Real Of Janggut

Wednesday, December 9, 2009

Aku Dalam Ketagihan!!!!!!

Salam.....

Korang, aku sekarang menghadapi sedikit masalah la... xtau la sebab apa...
Nampak gayanya aku sekarang mengalami masalah yang boleh dikatakan agak kronik..
Korang nak tau x? Aku sekarang amat ketagih terhadap "Teh Halia" ahahahaahha!!!!
Tah apa2 la aku ni kan... X tau la weyh... Bila aku hangout je kat kedai minum dengan kengkawan aku kat kampungku yang aman sentosa ini, mulut aku pasti memesan segelas "Teh Halia" panas... Sehinggakan aku hanya cakap kat orang kedai tu "macam biasa ye" heheheheh.... Dorang pun dah tau apa yang aku nak kah! kah! kah!!!!!!

Tapi tak kisah la... At least segala hangin kat dalam badan aku ni akan terkeluar la hendaknya.... burp!!!!!!! ngeh ngeh ngeh....





No comments:

Post a Comment