The Real Of Janggut

Wednesday, December 9, 2009

Demam Nur Kasih Berakhir!!!



Salam....

Extremely bz la lately ni.... Nak hupdate blog pun tak sempat.... So sementara ada masa ni aku nak juga la isi masa aku ni dengan mengisikan entry terbaru aku ni haaa...

Al-kisahnya.... aku ni baru je addicted satu drama kat tb3 tu... Nur Kasih la gamaknya huhuhuhu!!!! Ektuali aku tgk tau cite ni masa 1st episodenya... Amat gigih aku menontonnya sehinggakan ada makhluk Allah yang menggelarkan aku mat jiwang ni!!!! ahahahaha... whatever.... Erm tapi unfortunately aku kerap miss la episode by episode... Bila dah banyak missed so macam malas pulak nak ikut dah....

Well as usual la.. Kalu cite2 yang diarahkan oleh Khabir Bathia mmg selalunya akan mendapat sambutan.... Khabarnya cerita ni pun turut memikat hati peminat setia drama tempatan.... Sehinggakan ada ulangan ye cerita ni di tb3 setap Selasa-Khamis jam 7.25pm sehingga jam 8.00pm tanpa iklan ok!!! Kelaszz!!!! huhuhuhu!!! Cian kat agency2 advertising sb tak dapat nak cari peluang buat duit tambahan kat slot tu ahahaha..

Maka dengan itu DVD cerita Nur Kasih ni pun telah selamat direleasekan di pasaran.... Erm... huhuhuhu tak tau la samada nak dapatkannya atau tidak... Masih dalam perkiraan ... Bukannya apa... Cite ni sebenarnya sedikit sebanyak memberi kesan dalam hidup aku ni haaa... Memang best tau cite ni... Ektuali bukanlah dari segi mutu lakonan aje tapi intipati cerita tu yang penting...

Pada hemat aku la.... kat tb skg ni tak berapa bnyk sangat la drama yang menitik beratkan hal keagamaan dalam slot dorang.. Balik2 cite pasal rebut harta la, rebut syarikat la, euw!!! membosankan laaaaa.... So bagi aku Nur Kasih mampu memberi impak yang amat besar dalam jiwa penonton.. InsyaAllah!!!! Good for Nur Kasih...

Ok la.....
Semoga korang menonton drama ni ek....
Daaaaaaaa........

No comments:

Post a Comment