The Real Of Janggut

Tuesday, December 22, 2009

Beriadah Bersama JKK Taman Petaling!!!!

Salam....
hai korang... syhhhh!!!!!!!!!!!
ehehehhe arini aku nak kongsi dengan korang aktiviti yang telah aku sertai pada ahad yang lepas.

Pada Ahad lepas bersamaan 20 Disember 2009, JKK Taman Petaling telah menganjurkan satu aktiviti riadah petang khasnya untuk seluruh penduduk Rumah Murah Petaling. Tujuan aktiviti tersebut adalah untuk mengeratkan lagi hubungan silaturrahim antara penduduk dan jiran setempat..

Kebetulan petang tu aku tak ada apa2 aktiviti nak buat. Asik membungkang aje ahahahaha... Aku pun ambil keputusan nak sertai sekali aktiviti tersebut... Ermm petang tu aku datang lewat skit, aku pi dengan kawan aku si Ezi... Setibanya kami di sana kami dapati sedang berlangsungnya ucapan daripada sesorang yang berpangkat la jugak tapi aku tak kenal ahahah!!

Habis je orang tu berucap, aku pun terus masuk ke dalam Balairaya Petaling berhadapan dengan Sekolah SJKC Petaling nun... Huhuhuhu!!! Berkobar2 nih nak masuk game yang telah dorang rancang... Tapi dalam banyak2 game tu aku suka Carom ajer huhhu!!!
Antara games yang diadakan adalah seperti Dam Haji, Congkak dan Carom sendiri ehehehe...

Aku pun petang tu mendaftarkan diri bagi acara Carom... Ermmm lepas daftar je aku terus kena panggil untuk fight dengan lawan aku...
Huhuhuu dengan jayanya aku menewaskan dia dua2 set ahahahahaahah hebat x?????

Pastu aku kena pulak lawan dengan ada budak nih.. Amirul nama dia...
Peh siot jer!!!! Tak pasal2 aku kalah.. Tu pun kalah sebab masa dah tamat dan buah dia lebih satu je dari aku ahahahah!!! Frust menonggeng aku!!!!!!!!!!

Kalau korang nak tau, bapak aku pun ada masuk carom gak... Peh tak sangka aku, hebat gak rupanya bapak aku tu!! Likes father Likes son ahahahahaha!!!! Tapi malangnya bapak aku tewas di peringkat separuh akhir dengan mamat yang menewaskan aku tadi
ahahahahaah sia2 je...

Huhuhuhu... tapi sekurang2nya bapak aku meraih tempat ke 4 dalam acara Carom... ermm tahniah la daddy cool huhuhuhu!!!! Selepas tamat kesemua permainan, kitorang pun adakan upacara penyampaian hadiah.. Erm jangan main2 tau. Wartawan Harian Sinar pun datang buat liputan... Siap amik gambar aku lagi... Ahahahah mesti masuk paper tuh eheheheh...

Walaupun upacara riadah tu agak simple, namun kemesraan yang ditunjukkan amat memberangsangkan... Kami seolah2 seperti menjadi satu keluarga yang amat besar dan kuat.... Ikatan persaudaraan antara kami amat utuh seperti aur dengan tebing...

Petang tu, kami dihidangkan dengan Bihun Goreng, Kuih Karipap, Kuih Bom dan juga air nescafe o ais pehhh!!!!! segar tu!!!!

Ok la korang, kat bawah ni aku ada sertakan sekali gambar kenangan di dalam aktiviti tersebut... Harap korang menyukainya.....

Sampai ketemu di lain entry yer....
Daaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!!!!



Khusyuk tu nak pastikan Mashyuk!!!



Cehh!!! Budak tak pakai cap tu la tewaskan aku



Antara Pencabar yang lain.....



Wowowo!!! Otai2 sedang bertarung.. Anis vs Md Nor



Ermmm!! Khusyuk betul masing2



Baik2 ye mak cik.. Jangan Pandang Belakang Congkak!



Upacara Penyampaian Hadiah...


No comments:

Post a Comment