The Real Of Janggut

Tuesday, December 22, 2009

I Got My DVD!!!!




Salam.....
hai korang.......

Ermm petang ni aku nak share something dengan korang semua pasal DVD yang baru je aku dapat pagi semalam.. Semalam, masa aku baru aje lepas mandi, aku terdengar akak aku memanggil nama aku. Aku agakkan ada masalah apa la, rupanya dia cakap aku dah dapat DVD Istiadat Konvokesyen aku aritu huhuhuhuh...

Melonjak keriangan aku huhuhuuhu....
Tapi aku malas nak tgk dulu la DVD tu... Aku simpan dulu je DVD tu sebeb tak ada mood nak tgk. Ada masalah peribadi sikit ahahahaha.....

Then malam tu aku decide tgk la DVD tu... Erm..... Bila aku tgk balik rakaman aku amil transkrip atas dewan tu uhuhuhhu gelak sensorang aku.... Siap tunjuk PEACE nih!!!!!! ahahahahah... Ermm korang tau x? sepanjang upacara Konvokesyen tu para graduan daripada fakulti aku memekak je huhuhu.. Maklumla... Masscom la katakan....


Ok la.... Aku nak out dulu...
nak meghilangkan rasa stress dalam diri ni....
Sampai ketemu lagi....
Daaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!





No comments:

Post a Comment