The Real Of Janggut

Friday, December 18, 2009

Sepetang Di Bandar Seremban....

Salam.....

Hey korang.... bertemu kita di entry yang terLatest ni... Ermmm ok la, right now aku nak gebang skit la pasai xtvt aku petang semalam... Semalam dalam pukul 4.30 pm cmtu la... aku didatangi oleh satu sms dari akak aku... Sms tu merupakan satu sms invitation eheheheeh... Akak aku ajak aku pi jalan2 ke seremban.. Kata dia nak shopping beberapa jenis barangan keperluan dia untuk kegunaan di hujung bulan Januari nanti.. Erm apalah kegunaannya ek?? apakah agaknya ye??? Hahahaha biarlah rahsia....

Tepat jam 5 petang akak aku pun sampai la di umah... Lepas je bersiap sume, kitorang pun teruslah memulakan perjalanan ke Seremban... Destinasi yang pertama adalah Di Terminal 1... Ermm klu korang nak tau, kat ctu mmg banyak gak barang2 murah tau. Dah la murah, cantik pulak tu... Tapi korang kena pandai la pilih kedai ok.. Jangan main serbu aje....

Kira2 nak dekat 2 jam juga la aku dengan akak aku kat dalam terminal... Nak dikatakan the whole level kitorang merayap.. Ternyata tidak mengecewakan... Akak aku dah pun jumpa barang yang dia nak. Walaubagaimanapun, ada satu lagi benda yang dia masih tak dapat.. So we decide to go to Seremban 2...

Vroooommmm..... hehehehe alih2 dah sampai kat Seremban 2... Kalau kat Seremban 2 tu ada Jaya Jusco ler... Kat ctu la kitorang cari barang yang akak aku nak kan tu... Ermmm nasib baik ada gak jumpa, kalau x dah ke nilai 3 la pulak nak mencarinya ahahahaha.....

Huhuhuhu dari kat Terminal 1 lagi, perut aku berkocok-kocok macam lagu Inul Daratisita... Peh!!! lapar tahap gaban siot!!!!! Aku ni kalau dah lapar mmg akan jadi agak pasif.... Aku akan diam seribu bahasa uhuhuhuhuhu.... Bila dah tak tahan sangat aku pun bersuara lah kat akak aku tu..... Ehehehe dia boleh tau aku lapar nih!!!! unsangkarable betul!!!!! Huh!!!!

Dia pun tanya la kat aku nak mamam kat mana. Huhuhuhuu aku pun buat la muka kucing!!!! Meow!!!!! heheheh aku cakap aku terhingin nak makan Kenny Rogers.. Peh!! dan2 je aku dapat makan ayam panggang malam tu ngeh ngeh ngeh.... Tapi sebelum ke Restoran Kenny Rogers, akak aku tu tetiba lak nak makan Kek Cheese.. Kitorang pun pi la kat Secret Recipe. Ermm beli la satu slice cheese cake..

Setibanya di Restoran Kenny Rogers, kitorang pun order la apa yang patut....
Burppppp!!!!!!!! alhamdolillah!!!!!! Hongeh poghut den huhuhuhuhu....
Thanks kak Teh for the Dinner.... Nanti aku dah keje, turn aku pulak belanja kau k huhuhu!!!!

Tepat jam 10.30pm, kitorang pun beredar la dari JJ.... Tapi malam tu agak ramai juga lak pengunjung... Pelik pulak aku rasa... Mungkin dah mula rasa kehangatan Hari Natal kot...

Ok la..... kat bawah ni ada aku sertakan beberapa keping gambar yang sempat di ambil....

Semoga korang semua bergembira di samping insan tersayang ek.....
Daaaaaaa!!!!!!!!



Steps More Further...



Before.....




After.....



Back to be Active Ngeh ngeh!!



Errrrrr!!!!!!!!!!

No comments:

Post a Comment