The Real Of Janggut

Wednesday, September 1, 2010

Kagum Dengan Adik2 Junior D'SETRA SMK UNDANG JELEBU



Salam...
bertemu lagi kita ye.. ermm sebenarnya aku sedang menunggu waktu sahur ni. Tah kenapa aku x boleh lelap la malam ni? Mungkin siang tadi aku tidur sampai pukul 4 petang kot. Maklum la cuti merdeka la katakan huhuhu.. Memang aku rehat sepuas2 hati aku ler..

Ok la.. post ni aku nak kongsi dengan korang mengenai kekaguman aku terhadap adik2 junior dalam group D'SETRA.. Nampak gayanya muka2 baru semakin hebat2 ye dalam alunan2 dan pergerakan tarian. Rasa tercabar jugak sebenarnya. Bila tengok adik2 junior menari terasa nak kembali semula ke arena tarian ni. Apa2 pun tahniah diucapkan buat adik2 junior dan juga kepada kareografernya Hj. Effendy Othman.. Memang meletop la gerak2 yang cikgu reka kan.. Semakin meletop gitu heheheheheheh..

Apa yang penting D'SETRA akan tetap teguh berdiri dan akan tetap mengekalkan kebudayaan di kalangan generasi muda. Kita tidak mahu anak2 bangsa kita semakin hanyut dan alpa dengan era globalisasi yang kian mencabar.


No comments:

Post a Comment