The Real Of Janggut

Sunday, September 5, 2010

IFTAR Lagi...






Salam...
hai korang... arini aku nak kongsi lagi dengan korang semua majlis berbuka puasa yang telah aku sertai baru ni..

Ari jumaat lepas, aku hadiri majlis berbuka puasa di Hotel Reinnasance kat KL nun. Kira berbuka puasa la antara company aku dengan Menteri KPDNKK sendiri. Tak ketinggalan adik2 dari umah anak2 yatim. Hari tu kitorang bergaya sakan macam dah sambut hari raya la pulak huhhuhuhu










Masa berbuka aritu memang banyak makanan dah aku bedal. Paling bnyk yang aku bedal ialah sate hahahahah. Tah berapa batang aku kerjakan.. Lepas makan sate aku kerjakan pulak nasi. Perghhh!!! memang kekenyangan betul. Lepas makan nasi aku cuba pulak sushi huhuuhuh layan habis.




Majlis berbuka puasa ni diserikan lagi dengan persembahan artis seperti Zarina AF, Ery Putra, Fazli Zainal dan juga Azza Elite. Kitorang jugak telah diberikan duit raya dari company heheheheh. Kira company aku la 1st person yg bagi duit raya tahun ni ek hhehehehe.




Ternyata pengalaman berbuka puasa dengan staf2 dan juga menteri amat mengujakan. Aku dapat juga berkenalan dengan staf2 di MyIPO.

Ok la... sampai sini je kali ni. Next entry kita bertemu lagi..
Salam....

No comments:

Post a Comment