The Real Of Janggut

Friday, September 24, 2010

Selamat Hari Ulangtahun Ayah!!!!




Assalamualaikum semua...
Apa khabar arini? Arini aku sampai2 je kat opis terus mengadap PC hehehehe.. Bukannya apa, aku tiba2 teringat tarikh yang begitu keramat ni... 24 September merupakan hari ulangtahun kelahiran ayah yang tercinta. Aku dengan ini sebagai seorang anak ingin mengambil kesempatan untuk mengucapkan Selamat Ulangtahun Kelahiran Ayah aku yang ke 56.. semoga ayah berada dalam keadaan sihat walafiat dan diperolehi Rahmat dan perlindungan daripada Allah SWT....

Ermmm mesti kat umah arini ada sesi potong kek kan??? Sorry la tak dapat nak join.. Kalu tak mesti aku dilantik sebagai jurugambar nya lah.... hehehehehhe...

Ok la... tak bole lama2 sangat la... Pc ni pun kongsi2 je sebenarnya huhuhhhuhuu... Sampai kita ketemu lagi di lain entry...

PEACE NO WAR !!!!




1 comment: