The Real Of Janggut

Saturday, July 25, 2009

Jadi Mat Dulang??? Boleh ke???


Alop sume... Erm sebenarnya aku nak kongsi dengan korang sume apa yang aku sedang angan-angankan sekarang ni... Al maklum la aku kan skg penganggur yang agak bertauliah jugak laa... huhuhuuhu.. Korang nak tau x? Sebenarnya aku skg tetiba je mengidam nak jadi "mat dulang"... korunk tau x mat dulang tu apa?? in english its call Steward... hahahahaahah propa kan??? hak hak hak tapi tu lah kenyataannya... Terhingin sangat nak terbang tinggi di awan biru nun... tapi skg ni tak ada peluang lagi laa.... Tak ada jawatan kosong utk jawatan itu.. Pencuci tandas kat KLIA ada la kot ahakzzzz....

Tapi aku still cuba dan terus mencuba.. Resume dah disiapkan cuma belum diserahkan je kat syarikat yang berkenaan... Insyaallah ada rezeki dapat la kot huhuhu...

Apa la ku ni kan... Berangan je... Tapi aku tetap nak pegang title "Cikgu" ok.... Im still waitin' KPLI offer.. Klau ada je haruslah aku grab!!!!!

Ok la... Saje je nak share cite...

untuk maklumat lanjut sila hubungi pian di klik suria cinta di no klik 224245... Kita kongsi kisah suka duka anda di slot suria cinta...... (p/s: Kak Leen Suria cinta)

No comments:

Post a Comment