The Real Of Janggut

Thursday, July 16, 2009

Aku. Muzik. Kamu


Alop suma.... Arini aku tak tau nak berceloteh tentang apa la... Tapi aku nak share dengan korang mengenai satu album dari seorang penyanyi tersohor di Malaysia ni. Beliau ni dulu asalnya daripada Kumpulan nasyid Mirwana... Mesti korang dah tau sape kan??? Ye betul!!! Dia lah Faizal Tahir... Dia ni dulu adalah naib juara dalam rancangan realiti tv OIAM 1st Season. Kalu korang nak tau pada mulanya aku memang meminati dia tika dia dalam kumpulan mirwana lagi.. Paling aku suka masa dia nyanyi lagu Aku Tanpa CintaMu.... Pehhh!!! Suara dia memang power beb.... Tapi aku agak terkejut jugak sebab dia mula memberanikan diri untuk buat album solo. Dah la tu kuar dari Genre asal lak tu heheheheh.... 1st single dia Mahakarya Cinta... Ermmm memang bole tahan lagu ni.. Lagu tu dia dapat masa finale OIAM dengan Si Puki tu eh silap pulak... Si Suki la hehehehh... Kemudian keluar la pulak single kedua soundtrack Wareh Jari Hantu hehehehe (Kasih Tercipta) pun meletupzz jgak lagu tu....

Aku agak respect gak Faizal Tahir ni sebab dia ada style dia yang tersendiri la.... Paling aku admire tang baju2 yang dia pakai. Dia ni suke watak2 Hero macam Superman, Batman, Kluang Man, Ultraman, dan juga Usop sontorian ahahahahah... Aku pun dah mula terikut2 style dia la.. Tapi x la semua ye... Skit2 je... heheheheh

Tak lama lepas tu dia kuar album Aku. Muzik. Kamu. Ermm album ni memang best. Lagu2 dalam album ni pun best la jugak tau.. Lagu yang aku suka dalam album ni such as Coba, Sampai syurga, Aku Punya Kamu dan banyal lagi la.. Aku rasa kan, Faizal Tahir punya suara ni level international la... Walaubagaimanapun aku tak dapat nak beli album dia sb tak ada bajet yang ckup ar... Kui Kui Kui.... Almaklumla aku belajar lagi heheheh. Tapi aku ada inisiatif lain la.. Apa lagi.... Download la ahahahah kan senang..

Apa pun aku amat berpuas hati dengan album ni.. Dan apa yang lebih membanggakan aku adalah Faizal Tahir ni adalah Super Duper senior aku... hahahahahah well done Faizai Tahir!!!!! Hidup Mascommerz!!!!!!

Kalu la andai suatu masa yang indah nanti aku dapat jadi penyanyi kan aku nak gak nyanyi dengan Faizal Tahir ni... Baru puas hati beb!!! heheheheh

Korang yang masih belum mendengar lagu2 dari album Aku. Muzik. Kamu ni aku suggestkan korunk dengar la ye.... At least kita menyokong anak jati negara kita ni berkarya kan.... ok la... Pena dah habis dakwat la... Adios sume....

1 comment: