The Real Of Janggut

Wednesday, July 15, 2009

INTERVIEW!!!!!!!!!!


Salam semua..... haaaaa korang sume nak tau x? pada 14 julai lepas aku telah menghadiri satu sesi temuduga kerja... Sesi temuduga tu berlaku di Menara Taipan KL.. Pada mulanya rasa macam tak percaya je aku dipanggil utk temuduga tu... kalau korang nak tau, tu la 1st time aku menghadapi temuduga untuk bekerja tau.. memang nervous sebenarnya... Tapi berkat doa dan kesungguhan aku gagahi juga.. Aku ni asalnya dari kampung so tak familiar sangat la jalan KL tu.. Tapi aku ada sorang member yang stay di sekitar KL nun.. Dia tolong la aku serba seedikit jalan nak ke sana.. Tapi agak lucu sebab jalan yang ditunjukkannya ermmm.... buaty aku berpeluh mencari arah ahahahaha.. tapi tak mengapa la, itu la yang dinamkan pengalaman.... Setibanya aku di bangunan yang ditujui aku terus menghala ke pondok pengawal dan memperkenalkan diri aku ni... dengan senyuman yang manis pak cik guard tu memberi aku arah utk ke pintu lif.. apa lagi aku pun terus la masuk ke perut lif dan menekan butang 15M. Di situ la aku akan ditemuduga... Setibanya di tingkat 15M aku pun menyapa la secretary kat situ.... ermmm si cantik manis tu menyuruh aku utk mengisi butiran peribadi aku di sebuah buku yang agak tebal.. Aku kemudiannya disuruh utk menunggu di dalam sebuah bilik. Selepas beberapa minit aku didatangi oleh dua orang yang agak kemas penampilannya.. Tersentak di dalam hati aku mereka lah yang akan menguji aku sebentar lagi... heheheheheh cuak juga rasanya. Tapi aku buat biasa je laaa. Aku disuruh utk memperkenalkan diri. Well aku pun bla bla bla bla.... Cakap orang putih ye u olz!!! hahahahah.. Tapi tunggang langgang la agaknya... Hampir satui jam jugak la sesi temuduga tu... Lega rasanya bila dah habis sesi temuduga tu.. aku pun salam la tanda terima ksih kepada mereka.. Keputusan temuduga aku dijangka akan diketahui weekend ni.. So wish me luck ok!!!!!

1 comment:

  1. hehehe.. goodluck!!! :)
    dah keje nanti jgn lupe mak! hehehehe

    ReplyDelete