The Real Of Janggut

Thursday, October 21, 2010

Sweet Charity - Sejuta Wajah

Salam... apa khabar ek korang?? lama jugak kan aku tak update blog aku ni.. Sejak kebelakangan ni aku agak bz la dengan beberapa perkara sikit. Pindah randah opis, pindah umah, kakak nakk kawin bla bla bla... arghhh memang bz bangat.. Tapi ada sedikit masa ni aku nak kongsi dengan korang satu kumpulan otai zaman2 dulu ni. Siapa yang tak kenal dengan Sweet Charity kan?? Kira satu nama besar dalam industri muzik Rock. Kalau korang semua nak tau, ayah aku la yang memperkenalkan group ni kat aku masa aku kecik2 dulu. Setiap pagi weekend, mesti ayah aku akan pasang kaset Sweet Charity. Bila aku bukak mata dari tidur aku mesti akan mendengar lagu2 dari kumpulan ni.. Memang best2 jugak lagunya.. Antara lagu kegemaran aku adalah Sejuta wajah. Sangat sempoi lagunya tapi menusuk kalbu heheheheh.. Kat bawah ada aku sertakan lagu dan liriknya.

Selamat Berhibur!!!!!!!!






Dinginnya hari itu
Dalam gerimis suasana
Ketika cahaya malap
Dalam pelukan rindu
Menatap sejuta wajah

Bisik peluk hawa itu
Sedih merayu di hatiku
Ke mana dikau sayang
Lelah terbaring maya
Mencarimu tiada

Keluhan hatiku ini
Ku takut akan luka lagi
Terbayang sejuta wajah
Mana oh manakah dia
Inginku bersamnya

Indahnya hari ini
Mengejar bayangan wajahmu
Apakah aku lupa
Kamelia telah tiada
Kamelia telah tiada

Keluhan hatiku ini
Ku takut akan luka lagi
Terbayang sejuta wajah
Mana oh manakah dia
Inginku bersamnya



No comments:

Post a Comment