The Real Of Janggut

Thursday, August 6, 2009

PrAcTiCaL TrAiNiNg......

Erm.... ni aku, yoni, dengan Feizal.. AE dekat Friends...
Apa khbr la Feizal kat sana ek??? Selalu je mengeluh HaiHhhh




Ha!!!! Dia ni Supervisor aku... En. Muzaffa namanya.
Erm!!! Selalu gak aku gaduh dengan dia hak hak hak..
Dia ni sbg Group Strategic Planner kat Friends





Ni aku bergambar dengan Kak Putri.. Dia ni Media Director kat sana.. Selalu mengusik aku dengan menggelarkan aku Nabil...



Haa!!!! Time ni kotorang melaram sakan hehehe.. Tu la rakan praktikal aku Yoni!!!







Alop!!! arini aku nak gebang pasai da moments aku jalani praktikal bulan januari sampai la april yang lepas. Erm aku kena lalui praktikal ni selama 4 bulan utk menamatkan pengajian aku di UiTM. Ektuali aku tak nak pilih agensi iklan sebagai tempat aku utk praktikal tapi ketua program aku dah confirmkan aku kat agensi la pulok!!! erm nak tak nak accept je la... Nama company aku tu Friends Advertising & Communications Sdn. Bhd. Erm company melayu tau.. Mula2 aku sampai kat opis tu memeang aku terkezut sb opisnya macam banglo mewah siot hahahahah.. gayat pulak aku rasa.. Satu hari tu memang aku abiskan masa merayau je kat the whole opis tu... Mula2 memang aku goyang kaki sb tak de keje langsung. Dah la kat sana wireless pree... Apa lagi, amik peluang la hahahahaha... Agensi tu macam sunyi je... Aku dengan rakan praktikal aku pn agak pelik. Tapi aku rasa best sangat sb ada akak secretary yang baik melayan kitorang. apa2 masalah adu je kat dia, dia mesti tolong punya!!! Cayalah kak Azrah.. jasamu tetap ku kenang heheheheheh... Kepada semua staff kat Friends thanks for everything. its a pleasure moments there eventhough there were very high stress level in that opis hahahahahahah




1 comment:

  1. hahaha.. ada lagiii kes Muzaffar nie!! can't get enough of him???

    ReplyDelete