The Real Of Janggut

Thursday, August 13, 2009

Karnival Ulangtahun Ke-8 Radio IKIM.FM

Kat depan pintu masuk IKIM



Assalamualaikum....
Haaa.... Lani aku nak cite kat korunk pengalaman aku pi ke satu karnival. Karnival ni nama dia Karnival Ulangtahun Ke-8 Radio IKIM.FM. Karnival ni kan berlangsung pada 8 Ogos 2009 yang lepas. Aku tak melepaskan peluang untuk bersama2 memeriahkan karnival ni. Biasal la... Venue dia mesti la kat perkarangan IKIM kat Jalan Duta KL nun.. Heheheheeh perjalanan nak ke IKIM ni ambil masa lama skit sebab sesat barat daaaaa huhuhuhuhu.. Tapi berkat kesabaran, akhirnya berjaya jugak sampai ke sana....



Kat sana dorang ada bukak banyak booths tau.. Macam2 ada.... ada yang jual buku, ada yang jual ubat2tan dan ada juga yang jual makanan. Apa yang penting aku terjumpa mini gerai Sup Anis Utara.... Peh maju siot Sup Anis Utara... Ingat lagi zaman2 study kat Shah Alam nun. Kerap jugak berkunjung kat restoran tu kat seksyen 2 dengan member2...


Kat sana jugak ada persembahan nasyid dari kumpulan2 nasyid tanah air. Tapi aku sempat tgk Kumpulan Saujana, Devotes dengan Now See Heart je... Sempat jugak la amik pic dorang masa dorang sedang perform


Ni Kumpulan Saujana



Kumpulan Now See Heart


Hahahahah sempat gak posing kat fountain



Apa2 pun aku rasa happy sangat sebab dapat join karnival ni... Lama jugak sebenarnya nak jejak ke IKIM ni. Since form 4 aku dah dengar Radio IKIM tapi tak berkesempatan nak ke sana. Aku dapat jugak la jumpa DJ2 IKIM. Walaupun tak sempat bergambar dengan dorang hahahahahah...

No comments:

Post a Comment