The Real Of Janggut

Tuesday, August 18, 2009

Jalinan Ukhwah IKIM.FM


Assalamualaikum kepada semua teman2... untuk pengetahuan, aku baru je join satu lagi network community yang bagi aku amat baik baik untuk kita semua sertai.. Sudah lama rasanya aku mendengar Jalinan Ukhwah.Com ni tapi aku belum berkesempatan utuk mengetahui mengenainya. Walaubagaimanapun aku telah mengambil langkah yang bijak dengan melayari sendiri web ini. alhamdulillah.... aku juga telah mendaftar sebagai ahli.. kepada kawan2 semua mari la sama2 kita mengimarahkan lagi Jalinan ukhwah.com agar ukhwah yang dibina akan diberkati Allah SWT insyaallah........

Jika berkesempatan layari profile saya di dalan kalinan ukhwah ini di alamat: http://www.jalinanukhuwah.com/v2/MuJaHiD86


Salam Ukhwah dari saya MuJaHiD KeLaNa86

No comments:

Post a Comment