The Real Of Janggut

Monday, February 20, 2012

Happy Belated Espiday My Lovely Twin Friend

Assalamualaikum..

Hari ni akhirnya tercapai juga hasrat aku untuk belanja makan sempena belated edpiday kedua2 orang sahabat kembar aku ni.. Apek dan Zila nama dorang. Kebetulan Zila nak hantar apek balik ke PD. Apek tau yang aku ni tentu kebosanan duduk kat umah je.. So dia pun ngajak aku lepak2 kat umah sewa dia kt PD nun.. Pada mulanya aku malas nak pegi tapi bila mengenangkan zila ada sekali so aku pun decide join je sb on the way nak ke PD nti boleh sinngah ke JJ sbn 2 jap sb nak tunaikan hajat aku ni..

Masa dalam perjalanan aku bertanya kat 2 orang kembar tu nak makan apa tapi dorang pun tak ada idea. At last aku sendiri bagi idea untuk ajak dorang makan kat Johny's je.. So dorang setuju.. Sampai kat sana kitorang pun order la.. Memandangkan si kembar ni tak makan banyak mana so kitorang pun order secara sederhana aje..

Sampai je apa yang kitorang pesan tadi kitorang pun campak la bahan2 tadi kat dalam sup yang dah mendidih.. Perghh!! Kenyang gila kitorang kerjakan steambot tu..

Happy aku tengok si kembar ni.. Ye la bukannya apa, dorang kan baru je dapat berita sedih tentang kesihatan mak dorang so aku hanya ingin memberi sedikit kebahagiaan dan kegembiraan kepada mereka berdua supaya semangat mereka naik semula.

Ok la.. Sampai sini je dulu ye.. InsyaAllah kita bertemu di lain entry.. Aku ingin mengambil kesempatan ini untuk mengucapkan semula selamat hari ulangtahun kelahiran buat sahabat kembar aku ni.. Semoga mereka berjaya dalam kehidupan mereka dsn dikurniakan kesihatan yang baik2.. Aku sayang korang berdua!!






No comments:

Post a Comment