The Real Of Janggut

Monday, July 19, 2010

Aku Yang Terbaru...


Logo MyIPO

Assalamualaikum korang...
Hai.. lama jugak kan aku tak berceloteh kat cni.. Bukannya apa, aku bz skit la.. Macam2 benda yang aku alami sepanjang kehilangan aku kat cni tau...

Ok la.. untuk kali ni aku nak berkongsi dengan korang semua tentang perjalanan hidup baru aku sekarang.. Untuk pengetahuan korang semua, sekarang aku sedang menghadapi kursus yang agak penting jugak la.. Aku skg join kursus Perbadanan Harta Intelek kat Menara Dayabumi nun... Kursus ni penting ye sebab aku nak dapatkan jawatan Gred IP41.. Kira pegawai la kaedahnya.. Insyaalah.. harap2 aku berjaya dalam peperiksaan yang bakal aku hadapi 28 julai nanti..


Konon2 Tender Berjuta Ringgit...

Sepanjang kursus ni aku banyak belajar benda2 baru dalam hidup aku. Antaranya Nilai2 Integriti,Public Speaking dan banyak lagi la.. Pengisian kursus2 tersebut sangat menarik.. Selain tu, aku juga didedahkan dengan setiap department2 kat Perbadanan Harta Intelek tu.. Ermm agak2nya kat department mana la ye akan aku ditempatkan?? Kemungkinan kat Public Relation Department kot... heheheheh..


Aku dan Rakan2 Kursus yang lain...

Untuk pengetahuan korang juga, Perbadanan Harta Intelek ni adalah sebuah agensi kerajaan yang berada di bawah naungan Kementerian Perdagangan Dalam Negeri, Koperasi Dan Kepenggunaan. Agensi ini telahpun diperbadankan pada 3 Mac 2003.. Kira Kerajaan la jugak kan heheheheh...


Love My Group...
Ok la ye.. Sampai sini aje la dulu buat masa ni.. Arini kesihatan tak berapa baik.. Sedang menghidapi batuk, demam dan selesema haihhhh!!!

Sampai ketemu lagi ye..... Daaa.....

No comments:

Post a Comment