The Real Of Janggut

Sunday, March 14, 2010

Naib Juara Malam Gemilang Bakat 98 (S.K.T)

Salam.....
hai korang..... bertemu kembali..... kali ni janggut nak share dengan korang kisah2 masa janggut masih belum berbulu dan berjanggut lagi tika tu hahahaha!!! Ermm alkisahnya berlaku pada tahun 1998 tika tu janggut berusia 12 tahun... Nak amik UPSR uolzzz!!! hahahaha..

Kalu korang sume nak tau, janggut ni seorang yang amat pemalu la dulu.. tak tau la sebab apa.. rasanya sampai skg kot penyakit malu ni... ermmm susah nak hilang dari dalam diri ni kot... Janggut ni jugak adalah seorang yang amat pendiam di sekolah ok... gitew!!! ahahahah tapi memang betul pun... Ok la nak dijadikan cerita pada tahun tu aku last la skolah kat skolah tu... so kebetulan ada la pulak sambutan Jubli Intan kat skolah aku tu sempena genap umur skolah aku tu 100 tahun kot hahahaha aku pun tak pasti...

Bersempena dengan sambutan jubli intan tu banyak sungguh aktiviti telah diadakan tau.. Memang meriahuolz ahahaha!!! marah pulak kak senduk nanti.. Ermmm dengan tak semena2 aku dapat tau ada pertandingan karaoke tau masa tu.. aku ni dah la minat menyanyi... tapi aku ni pemalu... boleh ke ek aku join???? ermmm nak tak nak aku cuba aje la audition.. Gigih ni petang2 pi skolah nak audition.. Tapi alhamdulillah aku lepas masa audition hahahahaha!!!

Selang beberapa ari lepas tu aku dapat tau yg aku terpilih utk ke Final wah!!!!!! ahahahahahah bangga siot..... Tup2 aku dengar dua orang adik aku pun masuk final aduuiyai!!!!!! Janggut masih ingat, calon2 yang dapat masuk akhir berjumlah 8 orang kesemuanya... ermm as usual la mesti nak kena cabut undi utk giliran kan.. Korang tau x aku dapat turn nombor bape??? Turn yg terakhir siot adussssssssssss gerun sehhh!!!!!!!!!!!!!!

Hahahahhaah malam2 yang ditunggu telah tiba... Malam tu merupakan malam kemuncak untuk sambutan jubli intan utk skolah aku tu.. siap ada VIP la, Makan besar la, tu la, ni la... aku dah tak kisah dah sume tu.... yang pentingnya skg bila la nak sampai turn aku tuk menyanyi.... Tiba2 aku terdengar juruacara panggil nama aku.. Menggigil kepala lutu aku time tu sebab malam tu mmg ramai sgt orang.. Sah2 aku ni pemalu orangnya kan hahahahaha... Dah dapat microphone je aku terus dengar muzik.. apa lagi aku pun menunjukkan lah bakat aku muahahahahahahah!!!!!

Ramai orang terpaku dan terpana apabila mendengar kemerduan suara aku ni ngeh ngeh ngeh... Nak tau x masa tu janggut nyanyi lagu apa???






haaaaaaaaaaaaaaaa lagu kat atas ni la yang janggut nyanyikan malam tu heheheheh
bila janggut dengar lagu ni je mesti akan mengimbau semula kenangan terindah itu....

Ermmmmmm dah habis je janggut nyanyi, ada la persembahan selingan sebelum keputusan diumumkan.... Then tiba la masa yang ditunggu2.. Bagi tempat Ke-3 dimenangi oleh Muhamad Razif Bin Mohd Anis!!!!!!!!!!!!!!!! wawawawaawa!!!!!!!! ajib dapat no 3... ermm lagu siti kot dia nyanyi time tu.. wajah kekasih tu ahahahahaha kelasZZ.. Bagi Naib juara dimenagi oleh!!!!!!!!!!! Alfian Bin Mohd Anis ermmmm aku laaaaaaaaaaaaa hahahahaha weyh!!!!! no 2 tu hahahahahahaah bangga la jugak... Then dorang umumkan Juara Malam Gemilang Bakat.. Pemenangnya ialah Nur Azirah Binti Mohd Anis!!!!!!!!!!!! hahahahahahah sabar aje lahhh. adik aku jugak yg juara... Lagu Cindai lak tu huhuhuhu
So 1, 2, 3 adik beradik rangkul... Kenduri hamper kitorang malam tu weyh!!!! ahahahahah!!!!

Ironinya tika tu tak ada lagi handpon canggih manggih yg ada video n cam.. kalu tak dah bergambar sakan aku time tu... Walau bagaimanapun aku tetap akan mengimbau kenangan manis ni sampai bila2...

Temanya: Jangan main2 dengan anak Cik Anis Ok!!!!!!!!
Nak Karaoke jom la!!!!!!!!!!!!!!!!! hahahaha


No comments:

Post a Comment