The Real Of Janggut

Wednesday, March 3, 2010

Dendam Dalam Diam....

Salam....

Apa khabar buat anda semua.... Pertama sekali aku nak memohon seribu kemaafan kepada anda semua sebab lama dah tak meluahkan sesuatu dalam blog ni kan.. Bukannya apa, aku agak sibuk dan terpaksa menghentikan buat seketika kerna ada masalah2 yang tak dapat dielakkan.

Bila dah lama aku tak meluahkan sesuatu dalam blog aku ni dah rasa lain pulak..
Sekarang, blog aku ni aje lah yang mampu menjadi peneman di kala sunyi... Tempat untuk aku berkongsi semula perjalanan hidup aku selepas ini....

Ok la... setelah sekian lama aku menyepi, arini aku nak bercerita sedikit kat korang semua. Beberapa hari yang lepas masa aku dengan kawan aku balik dari pekan seremban, masa tu dalam pukul 12.30 pagi,kawan aku ni peminat setia Suria Cinta yang di handle oleh Kak Lin tu... heheheheheh gila jiwang kawan aku tu.. Sepanjang perjalanan pulang tu kitorang pun duk dengar aje la slot Suria Cinta tu....Tetiba Kak Lin bantai bukak lagu yang di popularkan oleh Nora. Nak tau lagu apa?? Haaaaa tajuk dia ada kat atas heheheheheh...

Adusss meleleh beb bila dengar lagu tu.. Sebenarnya lagu tu bnyk sejarahnya tau.. Lagu ni aku mula dengar masa aku darjah 4 kalu tak silap. Kira aku membesar dengan lagu yang agak jiwang2 la ek heheheheheeh...

Kawan aku tu siap melalak2 nyanyi lagu tu.. motip???? ahahahahaha
tapi serius, lagu ni pasti akan meninggalkan seribu tanda tanya kepada anda semua...
Lagu yang penuh puitis dan meruntun jiwa ceh wah hehehe

ok la.... kat bawah ni ada lagu yang aku maksudkan..
Korang dengar dan nyanyikan lah bersama2 yer.....
Selamat bernyanyi............



Dalam manisnya madu
Terselit juga pahit hempedu
Madu manis padamu
Pahitnya sungguh bagi diriku
Suka atau pun tidak
Aku terus memendam rasa
Ingin sekali aku pergi bawa diri
Tapi ke mana arah
Rasanya sudah tak kuasa lagi
Persoalan inilah yang silih berganti
Hidup bersama bayangan saja
Oh indah hanyalah khabar
Bukan yang sebenar
Dendam di dalam diam
Bagaikan api membakar sekam
Senyum dalam paksaan
Sekadar lindung kedukaan ku


4 comments:

  1. erkkk...bkn membesar dgn lagu titanic ker pian? :p

    ReplyDelete
  2. uit???
    kau masih ingat lagi???
    ahahahaha aku memang fanatik dengan Titanic dulu kan...
    hahahahahahha
    kira satu pakej la tu khaza
    heheheheh

    ReplyDelete
  3. aihhh...mestiler ingat pian...sangat2 ingat..aku smp skrg ni x pernah tgk movie tu smp habis k.tp aku sememangnyer da expert citer tu sb ko kecah sangat dulu2...fanatik sangat ngan titanic. hahahaha..adeh...zaman muda2 :p

    ReplyDelete
  4. hahahahahaha
    syhhhhh...
    jgn bgtau orang
    malunya aku
    hahahahah!!!!!

    ReplyDelete