The Real Of Janggut

Thursday, January 14, 2010

Aku Rindu Korang Semua Wahai Members of MC224




Salam.....
Hai korang..... Well, aku tak tau la kenapa skg aku rasa rindu sgt zaman2 aku stdy dulu.. Aku rindu kat member2 class MC224.. Apa laq yang korang buat skg kan??
Yang pastinya Diaq dah bergelar Suami dan juga Ayah.... Bay n Yana bakal bergelar isteri pulak nanti.... Hehehehehe.....

Video kat atas ni aku masih simpan dalam laptop aku ni... Ada lagi satu sebenarnya video memori MC224. Tapi terlalu panjang la... Video kat atas ni sebenarnya kitorang nak dedicate kan kat Pn. Hariyati sb dah nak hujung sem la katakan huhuhu... Kebetulan masa tu bulan puasa... Tu sebab la ada wish raya bagai ahahaha...

Sepanjang Semester 1 banyak juga kenangan MC224 lakarkan... Tu semua aktiviti untuk subjek Sosiology.... Tapi memang menarik la masa belajar subjek ni.. Eventhough subjek ni byk nak kena dgr lecture but our lecturer pandai memancing kami dengan aktiviti2 yg menarik yang berkaitan dengan sosiologi... Well done Pn. Hariyati!!!!!

And for all members of MC224 batch 2006/2009.... I love u so much!!!!!
Hope sangat2 kita dapat berkumpul semula suatu hari nanti...
Guyz!!!!! Good Luck ye korang!!!!!

Enjoy that Video!!!!!!!!!!!!!!


No comments:

Post a Comment