The Real Of Janggut

Thursday, March 24, 2011

Secebis Keceriaan




Assalamualaikum...

Apa khabar korang semua? Hope uolz doin' fine. Well, it's such a big pleasure for me to appreciate people around me for their wish. Actually, yesterday was my birthday anniversary. I got thousand of wishes from my entire friends. I'm so touch..

But somehow, special appreciation to a person who had give me a tasty Bithday Cake! Seriously, the taste of the cake was awesome. Aku happy sangat sebab ada juga insan yang sudi menyambut dan berkongsi ulangtahun kelahiran aku.

Selepas menerima kek tersebut, aku buat upacara potong kek dan tiup lilin. Hehehehe best sangat. Kek tu agak besar saiznya untuk aku makan seorang diri. So i decided to bring the cake to my office so that i can share with my staff. Happy sangat pagi hari jadi aku tu sebab aku dapat jugak sambut secara kecil-kecilan dengan kawan-kawan opis. Aku provide a slice for each person.











Pagi tu jugak bos aku ada hadiahkan aku sehelai kopiah dan juga segulung tasbih. Alhamdulillah.. Terima kasih ye bos.. Bos memang sporting habis!!!!!





Pagi tu jugak aku ada dapat ucapan selamat hari ulangtahun kelahiran aku daripada bonda aku yang tercinta. Peasaan aku ketika tu memang susah nak digambarkan. Ucapan yang berunsur nasihat merupakan hadiah yang paling bermakna dalam hidup aku. Terima kasih MAK... Insyaalah, Pian akan ingat pesan mak sampai bila-bila.





Aku rasa sampai sini dulu la ye.. Semoga ulangtahun kelahiran aku ini mampu memberikan aku semangat untuk terus memperbaiki kehidupan aku untuk menjadi lebih baik di masa hadapan.



Hadiah daripada Bos!!



No comments:

Post a Comment