The Real Of Janggut

Wednesday, September 16, 2009

Sepetang Di Bazar Ramadhan



Salam.....
Lama rasanya tak memuntahkan kata2 dlm blog aku ni... Semenjak masuknya bulan Ramadhan ni mmg kurang la aku nak berkarya dalam ni.. Mungkin out of mood dengan pelbagai perkara yang berlaku kot... Btw aku nak share dengan korang aktiviti aku dengan beberapa rakan aku ketika di bulan ramadhan ni.. Biasa la dalam pukul 5 petang pasti banak orang akan pergi ke bazar ramadhan utk membeli juadah berbuka. Begitu juga dengan aku dan beberapa rakan aku yang lain. Kitorang tak akan melepaskan peluang utk ke bazar bersama2 pada setiap tahun.

Kebetulan petang tu beberapa orang kawan aku cuti pulak so ada la kesempatan tuk beli juadah berbuka bersama2 sambil mencuci mata ehiks!! Ternata petang tu ramai sungguh manusia... Ermmm pening jugak kepala... Walaubagaimanapun suasana tersebut membuat aku berasa seronok dengan pelbagai juadah kuih-muih, lauk -pauk serta air minuman dijual di sana....

No comments:

Post a Comment